PZU Pomoc

W imieniu PZU informujemy o nowych rozwiązaniach mających na celu wspierającie klientów PZU w związku z koronawirusem.

➡️ Bezpłatna usługa door to door przy naprawie pojazdu.

Uruchomiono nową usługę w ramach OC komunikacyjnego, PZU Auto AC i Bezpośredniej Likwidacji Szkód. Polega na zorganizowaniu naprawy uszkodzonego pojazdu klienta. W ramach tej usługi PZU oferuje:

✅ holowanie pojazdu klienta do wybranego przez nas warsztatu,

✅ nadzór naprawy w warsztacie sieci naprawczej,

✅ po zakończonej naprawie odwóz pojazdu klientowi. Klient nie musi wychodzić z domu, by załatwić naprawę pojazdu. Zapewniony jest też pojazd zastępczy.

➡️ Bezpłatna usługa pomocy prawnej

PZU udostępniło klientom formularz na swojej stronie udostepniło formularz, przez który mogą zamówić kontakt z prawnikami PZU. Klienci otrzymają od nich bezpłatne wsparcie prawne w związku z obecną sytuacją w Naszym kraju. Usługa ta jest dostępna dla klientów indywidualnych, jak i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

➡️ Gwarancja wypłaty w 3 dni dla Zakładów Sieci Naprawczej.

PZU proponuje rozwiązanie zakładające zwrot kosztów naprawy wskazanych na fakturze w 3 dni. Ubezpieczyciel robi to w trosce o zachowanie płynności finansowej kontrahentów, usługodawców i sieci warsztatów naprawczych.

Potrzebujesz więcej informacji?
Zapraszamy do Nas!

Progress Ubezpieczenia w Janowie Lubelskim

Kilińskiego 1 Janów Lubelski

tel. 504685172

Progress Ubezpieczenia w Biłgoraju

Komorowskiego 3 Biłgoraj

tel. 530980637

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *